wind-surfing-67627_640

Oryginalna reklama na żaglach – połącz przyjemne z pożytecznym

Każda duża powierzchnia, która jest wolna i niewykorzystana, aż się prosi, by zostać powierzchnią reklamową. Nie inaczej jest w przypadku żagli, które w dużych ilościach możemy spotkać na jeziorach czy na morzu. Warto je wykorzystać również jako formę reklamy i promocji, gdyż z pewnością taka forma przekazu będzie zapamiętana i ugruntuje świadomość marki w umysłach innych żeglarzy czy osób przebywających w portach.

Żeglowanie jest coraz popularniejszą formą spędzania wolnego czasu, a dla osób ze smykałką do interesów także możliwością zarabiania pieniędzy. Na żeglarstwie można zarabiać chociażby poprzez czarter jachtu, serwisowanie sprzętu wodnego, ale również na udostępnianiu powierzchni żagli na reklamy różnych firm. Reklama na żaglach jest również dobra, gdy chcemy zareklamować własną działalność.

Mobilna reklama na wodzie

Jeśli umieścimy reklamę na żaglach, możemy liczyć na stały dochód reklamowy, czyli przelewy od reklamodawców zainteresowanych taką formą promocji. To dobre rozwiązanie, dzięki któremu możliwe jest zmniejszenie kosztów naszego hobby – łódka w pewnym stopniu będzie na siebie zarabiała. Z perspektywy reklamodawcy to także dobre rozwiązanie – reklama mobilna umożliwia dotarcie z przekazem do dużej grupy odbiorców, do których inne formy reklamowe być może by nie dotarły. Pamiętajmy też, że na jeziorach czy morzu przestrzeń jest dosyć czysta i uporządkowana, a reklamy nie atakują nas z każdej strony. Zdecydowanie bardziej zapamiętamy więc reklamę na żaglu niż jakikolwiek billboard znajdujący się w przestrzeni miejskiej. Oczywiście, trzeba mieć jednak świadomość, by taką formę reklamy potraktować jako dodatkową formę promocji, a nie główne źródło komunikowania się z potencjalnymi klientami.

Pozycjonowanie w odpowiedniej lokalizacji

W dzisiejszym świecie największą siłę rażenia ma reklama nie zewnętrzna, a internetowa. To właśnie w sieci klienci szukają bowiem interesujących ich produktów lub usług. Reklama internetowa doskonale sprawdzi się także w przypadku biznesów lokalnych, pod warunkiem, że będzie bardzo dokładna informacja odnośnie miejsca prowadzenia działalności. W tym celu dobrym rozwiązaniem może być pozycjonowanie w mapach google, które pozwoli na dotarcie z przekazem do klientów z danego regionu czy miasta lub do osób, które właśnie tam wybierają się na jakiś wyjazd. Pozycjonowanie firmy w sieci pozwala na zwiększenie ruchu na stronę, a co za tym idzie – także na wzrost zainteresowania potencjalnych klientów. Warto więc w nie zainwestować, gdyż przynosi całkiem sporo korzyści, a jego koszty są sporo niższe niż w przypadku tradycyjnych form reklamowych.

spacer

Odpowiedz