pexels-photo-752882

Pływająca reklama – jak zarobić na promocji na łodzi?

Najczęściej słyszy się o reklamie lądowej, bilbordy i plakaty porozwieszane w najatrakcyjniejszych i najbardziej ruchliwych puntach miast. A co z reklamą na wodzie? Czy da się zarobić na reklamie pływającej? Jakie formy reklamy mogą się sprawdzić?

Z roku na rok przybywa osób, które zamiast odpoczynku stawiają na bardziej aktywne formy spędzania czasu. Dużym zainteresowaniem zaczęły się cieszyć czartery łodzi i żaglówek, jak również rejsy. Warto pomyśleć nad wykorzystaniem tego trendu dla swojego biznesu i stworzenie reklamy, która będzie widoczna nie tylko z lądu, ale również z wody. Jakie formy reklamy warto wykorzystać? Z pewnością należy się nad tym dobrze zastanowić i dostosować reklamę do rodzaju łodzi czy statku. Nie można zapomnieć również o bezpieczeństwie, reklama nie może stanowić zagrożenia dla ludzi. Co w takim razie może się sprawdzić?

Reklama na żaglach

Naszą pierwszą propozycją jest umieszczenie reklamy na żaglach. Oczywiście nie może to być przypadkowy rysunek, lecz bardzo dobrze przemyślany projekt. Na korzyść takiej formy przemawia fakt, że grafikę na żaglach można wykonać przy pomocy dowolnej techniki. Można tutaj bawić się kolorami, które przy okazji dodadzą uroku całej żaglówce. Realizację takiej reklamy warto zlecić doświadczonej firmie, która jest w tym specjalistą. Dzięki temu będziemy mieć pewność, że otrzymamy wysokiej jakości reklamę, która spełni nasze oczekiwania i zainteresuje potencjalnych klientów.

Reklama na burcie

Idealnym miejscem na reklamę jest również burta statku. To właśnie na niej można umieścić ciekawe plakaty lub bilbordy. Ważne, by wykonane były z wodoodpornym materiałów, ponieważ przy ciągłym kontakcie z wodą, te zwykle szybko ulegną zniszczeniu. Szkoda czasu i pieniędzy na takie działania, tylko solidne reklamy mają szansę przynieść oczekiwane efekty, dlatego zawsze trzeba stawiać na wydruk w najwyższej jakości.

Gadżety reklamowe

A może warto pomyśleć o gadżetach reklamowych? Czarterując łódź klientom lub organizując grupowe rejsy, można obdarowywać darmowymi gadżetami. Oczywiście powinny być one powiązane z profilem firmy, ale również nawiązywać do rejsów. Torby foliowe z nadrukiem, bawełniane torby, magnesy, długopisy oraz kubki to propozycje, które świetnie się tutaj sprawdzą. Ciekawym pomysłem mogą być także chusty lub flagi, które także będą klientom miło kojarzyć się z rejsem oraz pozwolą zbudować więź z firmą. Ważne, by oprócz logo firmy wzbogacić gadżety również o akcenty związane z wodą, łodzią i rejsami. Pomysłów na ciekawy nadruk z pewnością uda się znaleźć mnóstwo, a w razie trudności nie zapominajmy, że zawsze do dyspozycji są wykwalifikowani projektanci.

Jak widać, pomysłów na reklamę pływającą jest wiele. Ważne, by nie przesadzać z jej ilością. Niech będzie w dobrym guście, a gwarantuję, że przyciągnie zainteresowanie potencjalnych klientów. Poza tym nie zapominajmy, że łodzie bardzo chętnie czarterują nie tylko Polacy, ale również turyści zagraniczni, więc może to okazja do rozwinięcia swojej działalności także na rynek zagraniczny.

spacer

Odpowiedz