Planując stoisko targowe, trzeba wziąć pod uwagę wiele rzeczy, ale zdecydowanie najważniejsza jest przestrzeń. Znajomość wymiarów i układu powierzchni stoiska targowego jest kluczowa w procesie planowania.
Podczas gdy wiele osób nadal uważa, że „większe jest lepsze”, jeśli chodzi o przestrzeń wystawienniczą, rozmiar to nie wszystko. W rzeczywistości posiadanie bardziej zwartego układu, w którym można pracować, może być korzystne pod względem kosztów, czasu i wpływu. Jeśli nie ma się wyjątkowo głębokich kieszeni, zapełnienie dużej powierzchni wystawienniczej dobrze przemyślanymi, szczegółowymi i ciekawymi stoiskami jest trudne – często te większe przestrzenie sprawiają wrażenie niedostatecznie przygotowanych i rozczarowujących. Mniejszy układ stoiska, jeśli jest wykonany prawidłowo, często daje lepsze wyniki i bardziej pozytywny wpływ na wskaźniki Twojej firmy.
Ostatecznie to, co chcesz osiągnąć dzięki wystawianiu się na targach lub wydarzeniu, to zwrot z inwestycji, tworzenie wysokiej jakości leadów biznesowych, kontaktów, a nawet sprzedaży na miejscu, aby poprawić przyszłość Twojej firmy. Mając to na uwadze, oto kilka naszych najważniejszych wskazówek, które pomogą Ci wykorzystać mniejszą przestrzeń wystawienniczą tak, że nawet na gabloty na ogłoszenia znajdzie się tam, miejsce.
Wizualizuj i planuj z wyprzedzeniem
W przypadku mniejszych przestrzeni nie ma sensu pokazywać się z całym sprzętem i próbować wcisnąć wszystko do środka. Kiedy pracujesz w ograniczonej przestrzeni, dobrze zaprojektowany układ jest ważniejszy niż kiedykolwiek – szczególnie teraz. Pamiętaj, że skuteczne stoisko to nie tylko zachwyt ludzi ukierunkowaną reklamą, ale także wrażenia, jakie mają podczas odwiedzania Twojej ekspozycji.
Planowanie kolejek i tras spacerowych przez stoisko lub obok niego jest niezbędne do kierowania przepływem ruchu i zapewnienia ludziom czasu i przestrzeni, aby docenili Twoje ekspozycje. Pozostawienie odpowiedniej przestrzeni do zachowania dystansu społecznego nie tylko przygotuje stoisko na wypadek wprowadzenia w ostatniej chwili przepisów na imprezie, ale także da klientom do zrozumienia, że jesteś sumienny i dbasz o ich bezpieczeństwo i dobre samopoczucie.
Tworząc cyfrową makietę swojego stoiska, możesz bawić się rodzajami wyświetlaczy, których chcesz używać i gdzie chcesz je używać. Korzystając z tej metody, możesz wypróbować wiele różnych konfiguracji, które pozwolą Ci wybrać najskuteczniejszą dla każdego konkretnego wydarzenia – bez czasu i wysiłku związanego z fizyczną manipulacją stojakami, gablotami i banerami na miejscu, zasadniczo oszczędzając na kosztach transportu i konfiguracji.
Utrzymuj porządek
Kiedy masz małą powierzchnię wystawienniczą, nie ma miejsca na bałagan. Nieprofesjonalne jest wystawianie przedmiotów osobistych lub śmieci należących do pracowników, niezależnie od wielkości stoiska, ale przy mniejszej powierzchni ważne jest, aby maksymalnie wykorzystać stoisko do celów marketingowych. Nieporządne i zagracone stoisko będzie miało negatywny wpływ na uczestników targów, dlatego ważne jest, aby wszystko miało swoje miejsce, a Twoja przestrzeń była maksymalnie wykorzystana.