Przechwytywanie

Instagram – najlepsze z mediów społecznościowych dla branży turystycznej

Niewiele branż jest bardziej dostosowanych do potrzeb Instagrama lub zadowolonych z siebie, znających się na technologii konsumentów, którzy stanowią bazę użytkowników, niż branża turystyczna.

Pomyśl o tym: zanim wyruszymy za granicę lub w dalekie rejony naszej własnej pięknej wyspy, wyobrażamy sobie radość, jaką oferuje takie miejsce. Od białych piaszczystych plaż po akwamarynowe wody, pokryte śniegiem stoki narciarskie po jasne światła nowoczesnej metropolii – widzimy oczami wyobraźni, co ma nadejść. Obraz, który współgra z naszą własną percepcją lub zasadza świeże ziarno, inspiruje myśli o doświadczeniach, które będziemy mieć, i wspomnieniach, które stworzymy.

Według niedawnej ankiety dwie trzecie osób w wieku od 18 do 34 lat przyznaje, że “ Instagramowalność ” danej lokalizacji – to znaczy jej przydatność do fotografowania i pokazywania w mediach społecznościowych – jest jednym z ważniejszych czynników przy rezerwacji wakacji.

Jak zwiększyć liczbę obserwujących na Instagramie?

Instagram to jedna z najbardziej wpływowych sieci społecznościowych. Dzięki płatności za produkt zintegrowanej z platformą, zwiększenie liczby obserwujących może bezpośrednio przełożyć się na wzrost sprzedaży. Skorzystaj z tej funkcji, aby poznać nasze najważniejsze wskazówki dotyczące zwiększenia liczby obserwujących Twój profil. Zapraszamy tutaj: https://fejmowo.pl/produkt/instagram-followers-obserwujacy-1000-realni/ .

Trudno w to uwierzyć, ale dla miliarda aktywnych użytkowników platformy miesięcznie Instagram jest po prostu ogromną częścią ich życia. Jest używany jako tablica nastrojów, dziennik ze zdjęciami, codzienny towarzysz, a jeśli działasz w branży turystycznej, dobrze jest wziąć to pod uwagę.

Wykorzystaj wpływowe osoby

Influencerzy świetnie nadają się do zdobywania polubień i nawiązywania kontaktów z ludźmi, którzy traktują słowa swoich ulubionych Instagrammerów jako ewangelię. Influencerzy, ze swej natury, mają ogromną rzeszę fanów, dzięki czemu mogą pomóc Ci w rozpowszechnieniu informacji i stworzeniu efektu wirusowego. Dzieje się tak niezależnie od tego, czy promujesz ekskluzywne treści, zachwalasz specjalną ofertę, czy rekomendujesz doświadczenie podróżnicze (wspinaczka górska, skoki spadochronowe, wycieczki kulturalne itp.). To wspaniały sposób na uzyskanie widoczności wśród docelowych odbiorców.

Proszą również obserwujących o oznaczanie swoich postów określonymi hashtagami, aby mieć szansę na pojawienie się na ich kanale. Nawiasem mówiąc, jest to świetny sposób, aby pozwolić odbiorcom wykonywać swoją pracę za Ciebie: ponieważ możesz odświeżyć piękne zdjęcia, zamiast wymyślać własne. Te dostarczone przez podróżników zdjęcia mogą również lepiej rezonować z odbiorcami, ponieważ są postrzegane jako bardziej autentyczne.

Oczywiście nie jest złym pomysłem skorzystanie z usług influencera społecznościowego, który ma jakieś powiązania z podróżowaniem. Mimo to warto rozważyć każdego influencera, który może pomóc Ci zrealizować Twoją wizję i promować dużą liczbę znaczących interakcji.

spacer

Odpowiedz