Kubek-Fujitsu-Ingram

Kubki z nadrukiem sprawdzają się na różne sposoby!

Kiedy kubek do kawy jest czymś więcej niż tylko kubkiem do kawy? Najpopularniejszym napojem w biurach na całym świecie jest kawa, bez względu na to, czy daje komuś nowy poranek, czy też odmładza popołudnie. Popularność kawy w świecie biznesu sprawiła, że kubek do kawy stał się cennym narzędziem promocyjnym na całym świecie.

Promocyjne kubki do kawy mają wysoką wartość i są niedrogie – sprawdź te https://polagift.pl/kubki-reklamowe by się przekonać. Rozejrzyj się po biurze i zwróć uwagę na liczbę kubków do kawy używanych do czegoś więcej niż tylko picia. Kubki z nadrukiem sprawdzają się w wielu przydatnych zastosowaniach w biurach, od dekoracji po dostawę pojemników, a każdy z nich daje wyjątkową okazję do zdobycia większej rozpoznawalności marki. Zapoznaj się z poniższą listą najpopularniejszych zastosowań promocyjnych kubków do kawy i sam znajdziesz najlepsze sposoby korzystania z kubków do kawy!

-Do picia kawy,
-Uchwyt na długopis – porządek na biurku,
-Słoik ze słodyczami,
-Opakowanie na prezent – teraz jest to opakowanie wielokrotnego użytku,
-Stojak na kwiaty – upiększ swoje biurko,
-Miska na zupę – nie ma miski? nie ma problemu!
-Etui na wizytówki – wygodne miejsce na Twoje tekturki,
-Kolekcjoner monet – luźna reszta się sumuje,
-Gramatura papieru – prosta i skuteczna,
-Przypomnienie – nadruk celów firmy, zasad itp.

Każdy dobry sprzedawca wie, że zasianie pierwszego ziarna zainteresowania potencjalnym klientem to połowa sukcesu. Większość ludzi instynktownie mówi „nie” propozycjom sprzedażowym, co nie ułatwia dotarcia do nowych klientów.

Przedstawienie ludziom swojej marki w przyjazny i przystępny sposób może pomóc Ci pokonać tę przeszkodę. Czy próbowałeś używać promocyjnych kubków do kawy, aby przyspieszyć rozwój firmy? Kubki są funkcjonalne i ekonomiczne oraz stanowią atrakcyjne płótno dla przesłania celu swojej marki.

Właściwie wykonane produkty promocyjne zwiększają świadomość w sposób, który sprawia, że klienci chcą zaprosić Twoją markę do swojego życia. Szacuje się że 53 procent konsumentów w Polsce posiada promocyjne naczynia do napojów. A 50 procent osób, które posiadają naczynia do napojów z logo, używa ich dwa do trzech razy w tygodniu.

Kubki promocyjne stają się częścią codziennej rutyny Twojego klienta, eksponując Twoją markę szerokiemu gronu odbiorców. Wyróżnij się w tym roku, używając markowych akcesoriów do napojów, aby rozpowszechniać informacje o swojej firmie.

Oddanie czegoś za darmo w nadziei na zdobycie nowego biznesu może wydawać się ryzykownym posunięciem. Jednak produkty promocyjne konsekwentnie prowadzą do lepszych wyników niż inne rodzaje reklamy. Oto dlaczego nie można pomylić się z niestandardowymi kubkami do kawy.

Klienci doceniają wartość

W przeciwieństwie do reklam, produkty promocyjne nie są natrętne i nie przeszkadzają klientom w obsłudze. Każdy od czasu do czasu uwielbia ciepły napój, czy to kawa, herbata czy gorąca czekolada. Kubki promocyjne oferują coś wartościowego, co zachęca odbiorców do zaufania i podziwu dla Twojej firmy.

spacer

Odpowiedz