54761287

Monit e-sklepów – co nam daje?

Monitorowanie sklepów internetowych jest działalnością, która w obecnych czasach ma bardzo dużą wartość. Działanie to szczególnie przyda się młodym biznesom. Monitorowanie e-sklepów pomaga zbadać funkcjonalność strony, jej płynność, przyjazność wobec użytkowników. Serwisy czy też różne aplikacje on-line poddawane są szeregom testów, aby sprawdzić, czy ich działanie jest prawidłowe.

Testowaniu ulegają takie rzeczy jak: możliwość poprawnego zalogowania i wylogowania się, możliwość znalezienia konkretnego produktu, możliwość zrealizowania transakcji i przekierowania na stronę banku, możliwość zostawienia opinii o produkcie, intuicyjność rozmieszczenia różnych przycisków. Jeśli monit dotyczy na przykład banków sprawdza się też, czy przelewy zostały zrealizowane, czy można zmienić walutę etc.

Do czego służy monit e-sklepów?

Dzięki monitorowaniu e-sklepów dostajemy ważną informację – wiemy co działa, a co wymaga poprawy. Całodobowy nadzór nad stroną pokazuje, jakie są jej słabe strony i co można ulepszyć, aby była ona bardziej przyjazna dla użytkowników. Zwiększenie funkcjonalności serwisu wiąże się z poprawą jej jakości – a to o nią przecież chodzi. Stały monit sklepów internetowych pozwala prześledzić, czy występujące na stronie problemy generowane są, np. przez użytkowników korzystających z określonych przeglądarek internetowych czy też są błędem powstającym bezpośrednio na danej stronie. Takie monitorowanie ma przede wszystkim pozwolić na szybką niwelację błędów.

Na stronie https://dealavo.com/pl znajdziesz więcej informacji na ten temat.

spacer

Odpowiedz