Zdążyliśmy przywyknąć do tego, że reklama towarzyszy nam w codziennym życiu. Plakaty i bilbordy porozwieszane są przy najatrakcyjniejszych i najbardziej ruchliwych ulicach miasta. Jednak coraz częściej można się spotkać z innym rodzajem reklamy. Mowa tutaj o reklamie pływającej. Gdzie dokładnie sprawdzi się taka forma reklamy? Czy da się dzięki niej wypromować markę?
W naszym kraju rośnie liczba osób spędzających aktywnie swój wolny czas. Dużym zainteresowaniem zaczęły cieszyć się rozrywki wodne, a w szczególności wypożyczanie łodzi i żaglówek, rowerków wodnych, czy skuterów. Ten panujący trend stwarza idealną okazję dla przedsiębiorców, którzy szukają oryginalnego sposobu na promocję swojej marki. Dlatego coraz częściej możemy zauważyć, że reklama towarzyszy nam nie tylko na lądzie, ale także na wodzie. Jakie formy reklamy najczęściej wykorzystują przedsiębiorcy? Bardzo różne, im większa pomysłowość, tym ciekawszą reklamę mamy okazję podziwiać. Na pewno, zanim zdecydują się na wydruk reklamy, powinni wziąć pod uwagę rodzaj łodzi, czy statku, na którym będą się promować. Nie mogą też zapominać o bezpieczeństwie i ogólnie panujących zasadach, ponieważ reklama nie może stanowić zagrożenia dla ludzi. W jakich miejscach dokładniej można spotkać reklamy? Które z nich są bezpieczne i dozwolone?
Reklama na żaglach
Najczęściej spotykaną reklamą jest ta umieszczana na żaglach. Oczywiście nie mówimy tutaj o zwykłym nadruku z logo lub nazwą firmy, lecz o wyjątkowym projekcie, który wzbudzi ciekawość potencjalnych klientów. Na korzyść takiej formy reklamy przemawia fakt, że przedsiębiorcy mają tutaj bardzo szerokie pole do popisu. Do wykonania grafiki mogą wykorzystać dowolną technikę, ważne, by w efekcie otrzymać coś, co zyska aprobatę i zostanie w pamięci. Można tutaj szaleć z kolorami, czcionkami oraz samą grafiką.
Reklama na skuterach wodnych
Inną formą reklamy pływającej świetnie sprawdza się na skuterach wodnych. W tym przypadku najlepiej sprawdzają się wodoodporne naklejki, które można umieścić na jednym z boków skutera, lub też po obu stronach. Podobnie, jak w przypadku reklamy na żaglach, przedsiębiorcy również mogą bawić się kolorami, choć przede wszystkim powinni stawiać na barwy, które nie stopią się z wodą. Realizacją takiej reklamy powinna zająć się doświadczona firma, która doskonale wie, jak ważne jest, by reklama była nie tylko jakościowa, ale także sprawdzająca się w różnych środowiskach, jak właśnie w ciągłym kontakcie z wodą.
Reklama na burcie statku
Przedsiębiorcy bardzo często też do promocji swojej marki wykorzystują burtę statku. To na niej umieszczają swoje plakaty, jak również bilbordy wykonane z wodoodpornych materiałów, które nawet przy ciągłym kontakcie z wodą, nie ulegną zniszczeniu. Skąd taki wybór? Statki zwykle budzą zainteresowanie, szczególnie te potężne, dlatego też reklama na nich przyciąga największe zainteresowanie. Przedsiębiorcy starają się więc nie tylko stworzyć ciekawą reklamę, ale umieścić ją na burcie odpowiedniego statku.
Artykuł opracowany wspólnie ze stroną socialpress.pl.