pexels-photo (1)

Pływająca reklama – która najlepiej sprawdzi się na łodzi?

Reklama stała się nierozłącznym elementem naszej codzienności. W drodze do pracy, spacerując po mieście, idąc na zakupy, czy jadąc komunikacją miejską, wszędzie mamy do czynienia z różnymi nośnikami reklamy. Jednak w ostatnim czasie panujący trend nieco się zmienił, a reklama oprócz lądu, podbija też wody. O czym dokładnie mówimy? O reklamie pływającej, która cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Jakie formy reklamy można zastosować? Które nośniki sprawdzą się na łodzi?

Reklamodawcy, widząc dużą konkurencję i zapotrzebowanie rynku, starają się udostępniać swoim klientom coraz nowocześniejsze formy reklamy. Najatrakcyjniejsze ulice miast, przystanki autobusowe, pobocza dróg aż kipią od reklam, więc reklamodawcy postanowili pójść krok dalej i do naszej dyspozycji oddali reklamę pływającą. Trzeba przyznać, że to bardzo ciekawy pomysł, ponieważ reklama pływająca będzie widoczna nie tylko z lądu, ale także z wody. Jakie formy reklamy sprawdzą się łodzi? Możliwości mamy całkiem sporo, a to kilka z nich.

Reklama na żaglach

Masz żaglówkę? To już wiesz, gdzie możesz umieścić swoją reklamę. W przypadku takiej formy reklamy możesz wykazać się pomysłowością. Na żaglach sprawdzą się na pewno reklamy z logo firmy, grafiki nawiązujące do działalności firmy oraz oferowanych usług, czy produktów. Na korzyść reklamy na żaglach przemawia fakt, że do jej wykonania możesz wykorzystać różne techniki, bawić się kolorami, grafiką, czcionkami i wielkością. Na pewno realizację projektu warto zlecić doświadczonej drukarni, która zapewni wysoką jakość wykonania reklamy i pomoże dostosować ją do żagla.

Reklama na burcie

Na burcie statku sprawdzą się oczywiście plakaty, banery czy billboardy. Decydując się na takie rozwiązanie, należy mieć na uwadze, że muszą być one wykonane z wodoodpornych materiałów, ponieważ pływająca reklama w ciągłym kontakcie z wodą szybko ulegnie zniszczeniu, co sprawi, efekt jej odbioru będzie odwrotny. Warto od razu postawić na solidną reklamę, z jakościowych i trwałych materiałów, ponieważ one zapewnią, że z reklamą uda się dotrzeć do docelowej grupy odbiorców.

Ulotki, plakaty i gadżety reklamowe

Posiadanie statku nie musi oznaczać, że reklama ma być umieszczona bezpośrednio na nim. Równie dobrze można go wykorzystać do kolportażu ulotek, plakatów czy gadżetów reklamowych. Organizując rejsy grupowe, czy też czarterując łódź swoim klientom, można obdarowywać ich firmowymi gadżetami. Jeśli w dodatku stworzy się koncepcję, która będzie łączyła profil firmy oraz rejsy łodzią, to efekty mogą być fenomenalne. Po jakie dokładniej gadżety można sięgnąć? Wśród najczęściej wykorzystywanych gadżetów wymienia się magnesy, długopisy, kubki oraz torby z nadrukiem. Jednak przy rejsach warto pomyśleć też o typowych dla rejsów łodziami gadżetach, czyli chusty, flagi, okulary przeciwsłoneczne, czapki marynarskie itp. Nie zapominajmy również o ulotkach i wizytówkach, które sprawią, że klienci będą identyfikować się z marką.

Tekst powstał przy współpracy ze stroną znajdzreklame.pl.

spacer

Odpowiedz