Jeśli jesteś tutaj, prawdopodobnie oznacza to, że jesteś zarządcą nieruchomości lub właścicielem domu nad morzem wynajmowanego na wakacje i działasz z własną profesjonalną stroną internetową. Ale jeśli tak nie jest, nie martw się. Istnieje wiele narzędzi do szybkiego i łatwego tworzenia własnej strony internetowej, z których możesz skorzystać. Gdy już to zrobisz, nadszedł czas, aby zoptymalizować witrynę pod kątem wyszukiwarek. Pomóc Ci w tym może NIEMCYREKLAMA pozycjonowanie w Niemieckim Google albo inne zasoby, jakich nie brakuje na dzisiejszym rynku.
A warto…
Pomyśl o wszystkich potencjalnych podróżnikach, do których możesz dotrzeć przez Google lub inne wyszukiwarki. Uzyskiwanie lepszych miejsc w rankingach zwiększy ruch w witrynie, a co za tym idzie, bezpośrednie rezerwacje. Najlepiej byłoby, gdyby Twoja firma wynajmu wakacyjnego znalazła się w pierwszych trzech wynikach, aby uzyskać optymalną konwersję rezerwacji.
Korzystanie z kilku podstawowych technik pozwoli witrynie na wysoką pozycję w wyszukiwarkach takich jak:
-Google
-Yahoo
-Bing
Oto garść prostych wskazówek, które pomogą Twojej firmie wynajmu wakacyjnego stać się bardziej widoczną – dzięki optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO).
1. Znajdź i użyj odpowiednich słów kluczowych dla domku wakacyjnego
Wyszukiwarka skanuje Twoją witrynę internetową firmy pod kątem określonych słów kluczowych i wykorzystuje te informacje do ustalenia rankingu. Zastanów się, jakich terminów szukaliby ludzie, gdyby próbowali znaleźć w Twojej okolicy mieszkanie na wakacje i dodaj je do treści swojej witryny.
Nie wiesz, jak znaleźć odpowiednie słowa kluczowe? Możesz zacząć od darmowych narzędzi, takich jak Google Keyword Planner. Pomogą Ci odkryć kluczowe wyszukiwane hasła, które mogą przynieść odpowiedni ruch do Twojej witryny.
Rozpoczęcie korzystania z typu nieruchomości i lokalizacji może być dobrym miejscem. Na przykład „domek na wakacje Bałtyk” lub „wakacyjne noclegi Gdańsk”. Jednak głównym problemem jest to, że te słowa kluczowe mogą być wysoce konkurencyjne i mało prawdopodobne jest, aby można było konkurować z tymi, które już od dawna zajmują czołowe miejsca.
Alternatywną strategią dla głównych słów kluczowych jest wybór odpowiednich, ale nie tak konkurencyjnych słów kluczowych, aby uzyskać wyższe miejsce w tym konkretnym terminie. Jeśli niedawno utworzyłeś swoją pierwszą witrynę lub nigdy wcześniej nie stosowałeś strategii SEO, może to być trudne do uszeregowania na pierwszej stronie dla tych bardziej ogólnych warunków.
Zamiast tego staraj się kierować na niską konkurencję i bardziej konkretne słowa kluczowe. Zacznij od słów kluczowych o długim ogonie tzw long tail, które zawierają co najmniej trzy słowa i mają mniejszą objętość wyszukiwania. Na przykład „wynajem domu na wakacje nad Bałtykiem Sabrinowo”.
Podróżni mogą szukać rzadziej tego słowa kluczowego, ale szansa na miejsce na pierwszej stronie jest wyższa i może ostatecznie doprowadzić do zwiększenia ruchu. To powiedziawszy, nie chcesz przesadzać ze słowami kluczowymi. Całkowite skupienie się na tym, w co wierzysz wyszukiwarkom, sprawi, że Twoje słowo kluczowe będzie wyglądać nienaturalnie. Takie postępowanie nie tylko nie podoba się odwiedzającym Twoją witrynę, ale także wyszukiwarkom, a Ty możesz zostać ukarany.
Istnieje wiele różnych sposobów przeprowadzania badań nad słowami kluczowymi w przypadku wynajmu domku wakacyjnego, które tak naprawdę pomogą Ci zoptymalizować witrynę.
2. Meta title i meta description
Za każdym razem, gdy szukasz czegoś w Google, zauważysz, że wyniki wyświetlane na stronie wyszukiwarki mają wszystkie (lub prawie wszystkie) dokładnie ten sam układ. Pokazane wyniki są zazwyczaj podzielone na trzy części: niebieski tytuł, zielony adres internetowy i krótki szary opis.
Określone terminy do zdefiniowania tych trzech elementów to:
-Tytuł meta
-URL
-Meta opis
Razem tworzą istotną dla Ciebie, Klientów i Google treść. Tytuł meta lub tag tytułu jest z pewnością najważniejszą częścią całości, ponieważ generalnie jest to część, która przyciąga uwagę użytkownika (lub nie!) I część, która sprawia, że klikają oni na link powyżej Twojej konkurencji.
Uważaj to za swoje „pierwsze wrażenie”.
Metaopis to krótki tekst, który jest widoczny pod tytułem w wynikach wyszukiwania. Daje możliwość reklamowania treści wyszukiwarkom – niech wiedzą, o czym jest Twoja strona. Chociaż niekoniecznie zwiększy to twoje rankingi SEO, jest to niezbędne do przyciągnięcia użytkowników do Twojej strony.
Odpowiedni fragment na stronie internetowej dotyczącej wynajmu domku wakacyjnego wpłynie na współczynnik klikalności, ponieważ potencjalni goście wykorzystają go do określenia, czy chcą dowiedzieć się więcej o swojej firmie.
Opis powinien optymalnie zawierać od 150 do 160 znaków. Mimo to Google mierzy tę długość w pikselach – tzn. Ile miejsca zajmuje tekst na stronie. Możesz zweryfikować długość swojego meta opisu za pomocą narzędzia, takiego jak Google SERP Simulator.
Każda strona Twojej witryny zawiera te elementy, więc optymalizacja ich z punktu widzenia SEO ma kluczowe znaczenie dla zapewnienia potencjalnym gościom możliwości znalezienia Cię w wyszukiwarkach.
Jak zoptymalizować fragment kodu na stronie wynajmu domku wakacyjnego?
Jeśli uważnie przeczytałeś poprzedni akapit dotyczący badań słów kluczowych i zastosowałeś nasze rady, po prostu musisz wybrać odpowiednie słowa kluczowe i z nich korzystać. Wyszukiwarki oczekują tagów tytułu i opisów meta, aby zawierały odpowiednie słowa kluczowe i frazy, które zwięźle opisują, o co chodzi w tej stronie.
Zrób to na każdej stronie swojej witryny, a będziesz o krok bliżej, aby uzyskać więcej podróżnych, którzy teraz będą mogli z łatwością znaleźć Cię w wyszukiwarkach.
Marketing mediów społecznościowych
Media społecznościowe to narzędzie SEO, którego możesz używać poza swoją witryną. Utworzenie profilu na Facebooku, Instagramie lub Twitterze zajmuje tylko kilka minut, ale pozwoli użytkownikom znaleźć Cię, gdy zaczną szukać najlepszego zakwaterowania na wakacje.
Chcesz wiedzieć więcej? Sprawdź również: Pozycjonowanie stron w UK Pogotowie SEO .