sushi-2020287_960_720

Sushi – forma franczyzy, która się opłaca

Sushi to jedna z najbardziej ukochanych i rozpoznawalnych form franczyzy w Polsce, z licznymi otwartymi lokalizacjami w całym kraju i tysiącami fanów, którzy sprawiają, że franczyza sushi jest częścią ich codziennego życia. W ciągu ostatnich lat działalności ta franczyza gastronomiczna pomogła dziesiątkom przedsiębiorców zrealizować własne marzenia o posiadaniu restauracji sushi, które naprawdę:

  • służą swoim społecznościom,
  • dostarczają wrażeń,
  • pobudzają zmysły.
  • inspirują duszę.

Współczesne, postmodernistyczne podejście do sushi i kuchni japońskiej nadal przemawia do konsumentów o różnym stylu życia i preferencjach żywieniowych. Dobra, a nawet najlepsza franczyza sushi jest znana z tego, że przesuwa granice sushi, aby uwzględnić różne kultury i profile smakowe. Fakt, że ta franczyza gastronomiczna jest w stanie zaoferować tak różnorodne menu i przygotowywane na świeżo z najlepszych składników – sprawia, że franczyza sushi to silny model biznesowy.

Nie musisz być sushi masterem!

Wielu uważa, że opanowanie sztuki robienia sushi zajmuje lata, ale franczyza sushi nie wymaga od franczyzobiorców żadnego doświadczenia w przygotowywaniu sushi. Lub nawet w branży restauracyjnej! W rzeczywistości zdecydowana większość franczyzobiorców nawet nie wie, jak przygotować sushi.

Wiele franczyzodawców prowadzi intensywne czterotygodniowe szkolenie w jednej z restauracji ich marki, podczas których uczy fachowego przygotowania i serwowania produktów. Będąc w restauracji, będziesz także pracować na każdym stanowisku i uczyć się każdego aspektu zarządzania firmą jaką jest franczyza sushi. To szkolenie pomoże Ci zdobyć pewność siebie, której potrzebujesz, aby posiadać i prowadzić dobrze prosperującą firmę.

Osiągnij wysokie standardy jakości

„Testujemy wszystkich naszych nowych franczyzobiorców przed ukończeniem szkolenia” – mówią najlepsi franczyzodawcy. Jeśli się im uda, mogą skupić się na swoim wielkim otwarciu. Jeśli im się nie uda, muszą ponownie wziąć udział w szkoleniu. Bardzo poważnie podchodzą do szkoleń, zwłaszcza gdy marka znana jest z artystycznych i złożonych produktów, a także wyjątkowej obsługi klienta. Dbają o to, by utrzymywać wysokie standardy dla klientów danej franczyzy.

Ile to kosztuje?

Aby kupić nową franczyzę – początkowy koszt inwestycji może ogólnie być różny. Początkowy koszt inwestycji obejmuje wyposażenie sklepu, szkolenia i opłaty za dokumentację. Początkowy koszt inwestycji zależy od szeregu czynników, w tym lokalizacji i wielkości sklepu oraz ilości pracy związanej z budową sklepu. Należy pamiętać, że oprócz początkowych kosztów inwestycji, będziesz również potrzebować budżetu na kapitał obrotowy, otwarcie zapasów i promocję wielkiego otwarcia.

Kupując nowy lub istniejący format franczyzy, będziesz również musiał dostarczyć właścicielowi gwarancję z banku na początku okresu najmu. Gwarancja bankowa jest zwykle obliczana na kwotę czynszu za dwa do trzech miesięcy. To ma znaczenie, jeśli naprawdę poważnie myślisz o podejściu do tego wyjątkowego biznesu.

spacer

Jeden komentarz do wpisu “Sushi – forma franczyzy, która się opłaca

Odpowiedz