StatkiHistoryczne.pl
Modele żaglowców – budowa, historia
Menu
Witaj!
Kontakt
Wykonane modele – sposób budowy, zasady kupna.
HMS Granado kecz moździerzowy 1741 r – wersja z pełnymi żaglami
More Articles
←
Więcej niż hobby, czyli poznaj zainteresowania które rozwijają myślenie krytyczne
Praca na statku za granicą- jaki zwrot podatków przysługuje?
→
Odpowiedz
Anuluj pisanie odpowiedzi
Current ye@r
*
Leave this field empty
StatkiHistoryczne.pl
Modele żaglowców – budowa, historia
Menu
Witaj!
Kontakt
Wykonane modele – sposób budowy, zasady kupna.
Facebook
StatkiHistoryczne.pl
Najciekawsze na blogu
Holowanie niestandardowe – jak poradzić sobie z transportem zepsutej łodzi?
Holowanie łodzi – w jaki sposób się do tego zabrać?
Praca na statku – na stałe czy tylko tymczasowo?
Wyrabiamy patent żeglarza – jakie koszty poniesiemy?
Wesele na statku – jak to zorganizować?
Kosmetyki i odświeżacze do łodzi itp. Gdzie takie nabyć?
Wynajem hangaru na statek – ile to kosztuje?
Domek na wodzie – jak spełnić swoje marzenie?
Planujesz remont łodzi? Od czego zacząć?
Wykonane modele
Kuter rybacki B-25 Gdynia (KFK)
Karaka Trinidad 1519 okręt flagowy Magellana
Kuter rybacki B-25
Szebeka – Statek żaglowo – wiosłowy przekształcony z galery lub feluki – XII w.
Fregata HMS Bounty – 1784
Cutty Sark – model dekoracyjny (bez skali)
HMS Bellona
Karawela Nina – 1492
Le Coureur – Lugier korsarski 1776
HMS Alert – Brytyjski kuter patrolowy 1777 r.
Galeon Golden Hind 1577 r.
HMS Granado kecz moździerzowy 1741 r.
Trinidad – okręt Magellana – wersja z pełnymi żaglami
Szebeka arabska
HMS Granado kecz moździerzowy 1741 r – wersja z pełnymi żaglami
Roar Ege – łódź wikingów (relacja z budowy modelu)
Emblematy do modeli żaglowców
Copyright © 2019 StatkiHistoryczne.pl.All rights reserved.